Market Pass: Τρόπος για να πάρετε λεφτά αν απορριφθήκατε

0
2860

Ξεκίνησαν από 3 Μαρτίου οι πληρωμές του Market Pass τόσο για τις ψηφιακές κάρτες όσο και στην τράπεζα. Τι γίνεται αν δεν είδατε τα λεφτά σας ή αν απορρίφθηκε η αίτησή σας στο gov.gr.

Ποιοι πληρώθηκαν market pass

Ήδη στους λογαριασμούς της τραπέζης έχουν λάβει οι δικαιούχοι του market pass τα χρήματα που δικαιούνται, ενώ όσοι επέλεξαν την ψηφιακή κάρτα, η πλειοψηφία έχει λάβει το SMS το οποίο ενημερώνει για τη διαδικασία που θα χρειαστεί για να κατέβει η κάρτα στο κινητό.

Υπενθυμίζεται πως τα ποσά που μπήκαν στην κάρτα αφορούν δύο μήνες και συγκεκριμένα Φλεβάρη – Μάρτιο, ενώ στην τράπεζα είναι για τρεις μήνες, ειδικότερα για τους μήνες Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος.

Πότε οι επόμενες πληρωμές μέσα στον Μάρτιο

Αν κάνατε την αίτηση μέσα στον Μάρτιο και συγκεκριμένα από το διάστημα 1η Μαρτίου έως 15 Μαρτίου, η πληρωμή τόσο της ψηφιακής κάρτας όσο και στον τραπεζικό λογαριασμό θα γίνουν έως τις 20 Μαρτίου.

Market Pass: Έτσι θα το πάρετε αν απορρίφθηκε η αίτηση

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εάν έχετε λάβει μήνυμα στο email σας το οποίο αναφέρει ότι η αίτησή σας απορρίφθηκε, καθώς έχετε κάνει κάποιο λάθος (πχ. έχετε βάλει το κινητό σας, το οποίο δεν υποστηρίζει την άυλη κάρτα ή έχετε πληκτρολογήσει λάθος το Iban) τότε δεν χάνετε το market pass.

Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άμεσα, αλλά από τις 15 Μαρτίου έως και 2 Μαΐου θα μπαίνετε ΕΔΩ και θα τα διορθώνετε.

Πχ.

Εάν το κινητό σας δεν υποστηρίζει την τεχνολογία NFC για τις ανέπαφες συναλλαγές, θα πρέπει να βρείτε έναν άλλον αριθμό τηλεφώνου, το οποίο θα διαθέτει συσκευή που να υποστηρίζει την λειτουργία ανέπαφων πληρωμών NFC.

Στο λάθος IBAN, προβλέπεται διόρθωση στο σύστημα.

Αλλάζει η επιλογή ψηφιακής κάρτας ή Iban;

Στο χρονικό πλαίσιο που ορίζεται για τη διόρθωση των λαθών δεν προβλέπεται η αλλαγή της αρχικής επιλογής τρόπου πληρωμής. Δηλαδή, από ψηφιακή κάρτα σε Iban και το αντίστροφο.

Ημερομηνίες πληρωμής ψηφιακής κάρτας:

  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 3η Μαρτίου 2023.
  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 20ή Μαρτίου 2023.
  • Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας η ενίσχυση των μηνών Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα εντός των πρώτων τριών εργάσιμων ημερών κάθε μηνός.

Ημερομηνίες πληρωμής μετρητών:

  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαρτίου 2023.
  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 20ή Μαρτίου 2023.
  • Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό η ενίσχυση των μηνών Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαΐου 2023.

Τα μηνύματα για την αίτηση

Δείτε ποια πιθανά μηνύματα θα δείτε κατά την αίτηση στην πλατφόρμα για το market pass και τι σημαίνουν:

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].