Δικαιολογητικά για αίτηση Market Pass στο gov.gr

0
1448

Βήμα – βήμα η αίτηση στο vouchers.gov.gr για το Market Pass.

Θα μπορείτε να κάνετε αίτηση ΕΔΩ από την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου.

Οι αιτήσεις γίνονται με δύο τρόπους είτε ηλεκτρονικά στο gov.gr ή θα πάτε στα ΚΕΠ, όπου θα σας κάνει αίτηση ένας υπάλληλος.

Τράπεζα ή ψηφιακή κάρτα το Market Pass;

Κατά τη διάρκεια της αίτησης έχετε δύο επιλογές. Είτε να δηλώσετε τα χρήματα του Market Pass να τα λάβετε κατευθείαν στον λογαριασμό σας στην τράπεζα είτε σε ψηφιακή κάρτα στο κινητό σας, την οποία θα εξαργυρώνετε σε όλα τα καταστήματα που προβλέπεται.

Ωστόσο, η διαφορά είναι στα χρήματα που θα λάβετε. Αν επιλέξετε την τράπεζα, τότε θα λάβετε μόνο το 80% των χρημάτων που δικαιούστε. Π.χ Από τα 22 ευρώ τον μήνα, θα λάβετε το 80%.

Αν επιλέξετε να τα βάλετε στην ψηφιακή κάρτα, τότε θα πρέπει να δείτε αν το κινητό σας είναι smartphone και υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία.

Τα δικαιολογητικά για το Market Pass

Οι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία θα πρέπει απλά να μπουν ΕΔΩ με τους κωδικούς TAXISNET.

Θα πατήσουν τον σύνδεσμο που θα είναι ενεργοποιημένος, έπειτα θα βάλουν τους κωδικούς Taxisnet.

Θα συμπληρώσουν:

  • τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου
  • και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)

Στη συνέχεια διαλέγουν τον τρόπο πίστωσης των χρημάτων.

Έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και το πιστωτικό ίδρυμα με το οποίο επιθυμεί να συνεργαστεί.

Αν επιλέξετε κατάθεση στην ΤΡΑΠΕΖΑ, θα πρέπει να βάλετε το IBAN από ενεργό λογαριασμό Τραπέζης.

Τα δικαιολογητικά για το ΚΕΠ

Αν πάτε στα ΚΕΠ θα πρέπει να έχετε μαζί σας

α) Τον ΑΦΜ σας,

β) τα στοιχεία επικοινωνίας σας, δηλαδή, το email και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας

γ) το IBAN

Ο υπάλληλος του ΚΕΠ θα σας ρωτήσει αν θέλετε να εκδώσετε το Market Pass σε ψηφιακή κάρτα, δηλαδή θα έρθει στο κινητό σας ή αν θέλετε τα χρήματα να πάνε κατευθείαν στην τράπεζά σας και να τα ξοδέψετε όπου θέλετε.

Αν δεν μπορείτε να πάτε μέχρι τα ΚΕΠ μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε κάποιον άλλον.

Πώς ενεργοποιώ τη ψηφιακή κάρτα

Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία της αίτησης, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας:

α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες κα

ι β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Μετά την είσοδο στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του.

ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΤΟ MARKET PASS

Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησής μου και τι σημαίνουν;

  1. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
  2. ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
  3. ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
  4. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
  5. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  6. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗΗ αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ άυλης ψηφιακής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.
  7. ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].

Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας;

VIVA WALLET, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK και ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK.

Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των ως άνω ιδρυμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Έργου Market Pass λήγουν αυτομάτως στις 31/8/2023 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.

Ποιων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων λογαριασμοί είναι δυνατόν να δηλωθούν για την κατάθεση της επιδότησης Market Pass;

Των:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • ATTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
  • ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ A.E.
  • VIVA WALLET
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • OPTIMA BANK
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
  • OLYMPUS BANK/ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΣΥΝ.Π.Ε.
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
  • ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK
  • Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας
  • Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων

Προκειμένου να δηλώσει ο δικαιούχος έναν λογαριασμό Τραπέζης, θα πρέπει να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος σε αυτόν (όχι απαραίτητα πρώτος δικαιούχος), να γνωρίζει τη μορφή IBAN του συγκεκριμένου λογαριασμού και, κυρίως, να είναι βέβαιος ότι ο λογαριασμός αυτός είναι ενεργός και θα παραμείνει ενεργός καθ΄ όλη τη διάρκεια του Market Pass.